GLS Csomagautomatába szállítás már 990Ft-tól!

Kérdése van? Írjon az ugyfelszolgalat@profitokos.hu vagy hívjon minket a +36303535115 számon (H-P 10:00-15:00)


Garanciális és panaszkezelési ügyekben garancia@profitokos.hu e-mail címen.

Jótállás és termék visszaküldés

Garancia

Az áruházban található 10 000 forint alatti termékeinkre is garanciát biztosítunk, melynek időtartama az adott termék adatlapján az adatok résznél megtekinthető.

A hatályos jogszabályoknak megfelelően a garancia a tartós fogyasztási cikkekre a termék árától függ:
Bruttó 10 000 - 250 000 forint ár között - 2 év
Bruttó 250 000 ár felett - 3 év

 Probléma esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszogálatunkkal a garancia@profitokos.hu e-mail címen. A számla garanciajegyként is funkcionál.

Amennyiben a termék hibás, és ezért szeretné visszaküldeni, akkor kérem a lenti címre küldje vissza a terméket megfelelően becsomagolva. Előtte kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot lehetőleg e-mailben, mely tartalmazza a rendelési azonosítót, a hibás termék megnevezését, illetve lehetőség szerint a hibáról képeket, videót is mellékeljen. Ha ezen költségeket nem szeretné vállalni, kérem jelezze és küldünk általunk bérmentesített csomagcímkét a visszaküldéshez, 14 napon belüli elállás esetén minden esetben a vásárlónak kell állnia a visszaküldés költségét, a csomagcímke csak hibás termék esetén opció.

A termékekre vállalt jótállás (garancia) csak meghibásodásodásra vonatkozik, természetes elhasználódásra (például tokok esetében kopásra) nem.

 


Elállás/Áruvisszavét

Minden termékünkre a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően a csomag átvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélküli elállást biztosítunk a fogyasztó (természetes személy) részére, amennyiben a terméket eredeti, sértetlen állapotban, hiánytalanúl és hibátlanul visszaküldi részünkre (részletesebben itt tájékozódhat). Termék visszaküldés esetén az ugyfelszolgalat@profitokos.hu e-mail címen jelezze visszaküldési szándékát a kitöltött elállási nyilatkozattal együtt (letöltés).

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért

"A fogyasztó az Áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel."

FONTOS! Kérjük a visszaküldendő termék(ek)et helyezze vissza eredeti csomagolásába / dobozába és azt csomagolja be szállításra alkalmas borítékba/dobozba. Amennyiben a visszaküldött termék sérülten/nem megfelelően becsomagolt állapotban érkezik vissza hozzánk, a sérülés mértékétől függően csökkentett áron, amennyiben további értékesítésre alkalmatlan állapotban érkezik vissza, abban az esetben 100%-os értékcsökkenés történik. Így kérjük mindenképpen csomagolja be a visszaküldendő termék(ek)et és véletlenül sem a termékre vagy annak gyári csomagolására kerüljön a fuvarlevél címke ragasztása!

Az alábbi címre tudja visszaküldeni részünre:
ProfiTokos, Lopó Sándor E.V., 4024 Debrecen, Irinyi utca 20. 1.em. 106. iroda
+36303535115, ugyfelszolgalat@profitokos.hu

A rendeléstől való elállás gyakorlása esetén a visszaküldés költsége a vásárlót terheli. A visszaküldött áru ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 10 banki napon belül visszautaljuk. Visszaküldheti GLS futárszolgálat igénybevételével, melyet online itt rögzíthet. Visszaküldheti regisztrált foxpost fiókján keresztül is 999Ft-ért foxpost csomagautomatába.